رئیس کل دادگستری مازندران جلب رضایتمندی ارباب رجوع را از مهمترین اهداف دادگستری استان دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران درحاشیه دیدار مردمی امروز با تاکید برخویشتنداری ومدیریت بر رفتار‌ها، گفت: کارکنان نباید فشار کاری وحجم زیاد پرونده‌ها را دلیلی بررفتار نادرست با مراجعان بدانند وباید با آسیب شناسی و، خویشتنداری ومدیریت رفتار، بهترین برخورد بامردم راداشته باشیم.

او دردیدار مردمی امروز به درخواست ۶۲ نفر از مراجعان رسیدگی و دستورات لازم جهت سرعت بخشی به حل مشکلات قضایی مردم را صادرکردند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود:در راستای دستورالعمل حفظ کرامت و ارزش‌های انسانی در قوه قضائیه، روز سه شنبه هر هفته مسئولان قضایی استان بامراجعین به صورت چهره به چهره دیدار و دستورات قضایی لازم در خصوص درخواست‌های قضایی صادر می‌کنند.
عمده‌ترین تقاضای مراجعه کنندگان، تسریع در رسیدگی ها، تخفیف در مجازات همچنین ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری بوده است.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.