ورناصری گفت: نبود یک پارک موزه دفاع مقدس و دیگر مراکز فرهنگی در مسجد سلیمان به شدت احساس می‌شد که تصمیم بر احداث چنین محلی در تپه شهدای گمنام این شهرستان گرفته شد.

علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست با مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: جلسه‌ای با محوریت بررسی پروژه احداث پارک موزه دفاع مقدس شهرستان مسجدسلیمان، با حضور محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان، فرماندهان نظامی و انتظامی و روسای ادارات در سالن اجلاس فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

او در ابتدای جلسه با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان دفاع مقدس برای شناساندن و انتقال مفاهیم ارزشی به نسل جوان  است، اظهار داشت: موزه آثار شهدا، محلی مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که وظایفی را برای مردم پیرامون احترام به شهدا و تجدید خاطره با شهدا تداعی میکند.

ورناصری افزود: شهرستان مسجدسلیمان شهدای زیادی را در راه دفاع از انقلاب اسلامی تقدیم کرد که از جمله شاخص‌ترین آن‌ها میتوان به شهدای ۱۴ساله‌ای همچون شهید بهنام محمدی و شهید روزعلی ایزدیان و همچنین در دوران پیش از انقلاب به شهید علیمردان خان بختیاری اشاره کرد.

 نماینده مردم مسجد سلیمان، لالی، اندیکا و هفتگل در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نبود یک پارک موزه دفاع مقدس و دیگر مراکز فرهنگی درون شهرستان به شدت احساس می‌شد که تصمیم بر احداث پارک موزه دفاع مقدس در محل تپه شهدای گمنام این شهرستان گرفته شد و به حول و قوه‌ی الهی در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

ابن مقام مسئول در پایان با بیان اینکه پیگیری روند احداث پارک موزه دفاع مقدس باید در اولویت قرار گیرد، گفت: همچنین  هیئت امنای پارک موزه دفاع مقدس تشکیل و معرفی گردد و با دعوت از یک کارگروه برای طراحی مسائل فنی و مهندسی جانمایی، مطالعات لازم جهت احداث حسینیه ثارالله، احداث نمایشگاه دائمی آثار دفاع مقدس و احداث نمایشگاه آثار باستانی در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.