مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: تاکنون ٨٢ درصد از معلمان استان زنجان در مراکز تجمیعی واکسینه شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان  با بیان اینکه سلامت همکاران و دانش آموزان همواره اولویت ما بوده است، گفت: در این زمینه تمهیدات مناسب و ضروری در دستور کار قرار دارد.

او سرعت عمل استان زنجان در خصوص ثبت نام دانش آموزان را بالا دانست و افزود: در ثبت نام کتب درسی نیز آموزش و پرورش زنجان جزو استان‌های پیشرو است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان بااشاره به اینکه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار به اینترنت پرسرعت مجهز خواهند شد، گفت: ٩٢ درصد از روستا‌های استان زنجان به اینترنت دسترسی دارند.

مظفری ادامه داد: استان زنجان در زمینه تهیه تبلت و امکانات سخت افزاری جزو پنج استان برتر بود که قریب به ۴هزار تبلت تهیه و در اختیار دانش آموزان مناطق محروم قرار گرفت.

او گفت: امسال ۲ رتبه برتر در کنکور سراسری و۶ مدال در المپیاد توسط دانش آموزان استان زنجان به دست آمد، همچنین امسال برای اولین بار آموزش و پرورش استان زنجان در ارزیابی عملکرد سالیانه دستگاه‌های اجرایی جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برگزیده استانی شد.

مظفری افزود: از تمامی روسای مناطق خواسته شده که روی بحث بازگشایی مدارس متمرکز شوند تا با برنامه ریزی صحیح هیچ مدرسه‌ای در مهرماه بدون معلم نماند و با آمادگی کامل به استقبال بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید برویم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.