محمدی بااشاره به اقدامات انجام گرفته درسالمندان هیدج به دلیل شیوع ویروس کرونادراین مرکزگفت:درحال حاضر۲سالمند گرفتار به این ویروس دربیمارستان بستری هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدی مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: طی هفته گذشته از مجموع ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان نرگس ابهر ۲۲ نفر به کرونا مبتلا شده بودند که با همکاری دستگا‌های بین بخشی اقدامات لازم برای درمان آن‌ها انجام شد.

او افزود: از مجموع بیماران مبتلا ۴ بیمار سالمند برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان اعزام شدند که در حال حاضر ۲ بیمار بهبود یافته و ۲ بیمار دیگر تحت مراقبت و درمان قرار دارند.

محمدی  ادامه داد: با اقدام به موقع، نسبت به جداسازی سالمندان مثبت کرونایی با دیگر سالمندان در این مرکز مبادرت شد و در واقع قرنطینه انجام گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: تعدادی از کادر مرکز سالمندان از قبیل مادر یاران نیز به کرونا مبتلا شده بودند که برای خدمت رسانی بهینه نیرو‌هایی جایگزین شده و علاوه بر آن پزشک معین نیز به صورت روزانه مستقر شده و نظارت های لازم را انجام می‌دهد.

او افزود: به طور روزانه علائم حیاتی از جمله سطح اکسیژن و فشار خون بیماران  توسط پرستاران مستقر در این مرکز چک می‌شود و علاوه بر آن ۲ دستگاه اکسیژن ساز نیز برای حمایت از بیماران ارسال شده است.

سالمندان این مرکز پیش از این ۲ دُز واکسن کرونا را دریافت کرده بودند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.