رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری یکی از قاچاقچیان سابقه دار وحرفه‌ای موادمخدر در شرق کشور خبر داد.

سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و انتظامی متوجه شدند که یکی از قاچاقچیان سابقه دار و حرفه‌ای اقدام به تهیه موادمخدر از شرق کشور کرده و با انتقال آن به پایتخت این مواد افیونی را بین جوانان به صورت گسترده توزیع می‌کند.

وی افزود: به دنبال این موضوع در تحقیقات بیشتر ماموران مشخص شد که متهم به تازگی یک محموله موادمخدر را از مرز‌های شرقی وارد ایران کرده و پس از انتقال به استان کرمان آن‌ها را در منزل پدری خود دپو و مترصد زمان مناسب برای انتقال این محموله به پایتخت است.

سرهنگ حسنوند تصریح کرد: با تجمیع اطلاعات بدست آمده ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان کرمان، اقدام به رصد و پایش مسیر و محل‌های تردد متهم کردند تا اینکه پس از چندین ساعت گشت زنی هدفمند موفق شدند متهم را در حالیکه در محور کرمان - بم در حال ترد بود را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شد، گفت: در بازرسی از خودرو وی ۱۴ کیلو و ۳۰۰ گرم ماده مخدر تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران تاکید کرد: متهم و مواد مشکوفه به مقر پلیس منتقل و پس از تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.


بیشتر بخوانید

فروشنده حشیش در جنوب تهران دستگیر شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار