غلامی گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در میان مردم به کمتر از نصف رسیده است.

حجت الله غلامی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: ۱۵ شهرستان استان اصفهان در وضعیت قرمز و  ۸ شهرستان در وضعیت نارنجی و تنها شهرستان خور و بیابانک در وضعیت زرد قرار دارد.

او افزود: منع ورود به شهرستان‌ها و محدودیت‌های پنج‌گانه برای کسب و کار‌ها در همه شهرستان‌های استان اصفهان برقرار است و مراسم آیینی مذهبی مانند نماز جمعه در همه شهرستان‌ها بجز شهرستان خوروبیابانک بخاطر شرایط بحرانی کرونایی تعطیل است.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اصفهان بیان کرد: روزانه بیش از ۴۰۰ بیمار کرونایی در استان اصفهان بستری  و کمتر از    ۲۰۰ نفر از بیمارستان‌ها ترخیص می‌شوند از همین رو نیاز است شیوه نامه های بهداشتی با دقت بیشتری از سوی مردم و مسئولان رعایت و اجرایی شود.

او ادامه داد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در میان مردم به کمتر از نصف رسیده و هر روز تعداد بیشتری از تخت‌های بیمارستان‌ها اشغال می‌شود.

غلامی درباره شیوه‌نامه‌های برگزاری مراسم محرم عنوان کرد: شیوه‌نامه‌ها در مراسم پیش روی محرم مانند سال پیش اجرا می‌شوند که البته این موارد درحال بررسی جزئی تر و دقیق‌تر ستاد مقابله با کرونا استان اصفهان است که به زودی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار