ستاد اربعین اصفهان اعلام کرد: تعداد باجه‌های پست بانک استان به‌منظور رفاه زائران در ایام اربعین حسینی سال جاری نسبت به شرایط معمول ۲ برابر شد.

 ستاد اربعین استان اصفهان شامگاه شنبه در اطلاعیه‌ای اضافه کرد: ۲۰ شعبه با ۲۱۳ باجه پست بانک در مسیر تردد‌های روستا‌ها و شهر‌های استان حتی روز‌های تعطیل آماده خدمت‌رسانی به زائران و تامین ارز مورد نیاز است.

بر اساس این اطلاعیه، متقاضیان می‌توانند با ثبت درخواست ارز اربعین در سامانه «بله» (ارز اربعین پست بانک) از وام قرض‌الحسنه کمک هزینه سفر اربعین حسینی پست بانک ایران استفاده کنند.

ستاد اربعین اصفهان اعلام کرد: فروش ارز اربعین تا سوم شهریور به زائران انجام می‌شود و متقاضیان باید در سامانهٔ «سماح» ثبت‌نام کرده باشند.

زائران می‌توانند پس از ثبت درخواست در سامانه بله و پرداخت الکترونیکی، ارز درخواستی خود را از شعبه‌ها و باجه‌های منتخب پست بانک تا ۲۰۰ هزار دینار دریافت کنند.



«پیاده‌روی اربعین» یک گردهمایی مذهبی است که از سوی مسلمانان شیعه به‌صورت پیاده از مسیر‌های منتهی به کربلا به‌منظور زیارت و جمع شدن در چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) در کربلا صورت می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار