نماینده بعثه مقام معظم رهبری در استان و مسئول کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین اصفهان از برپایی 55 موکب پذیرایی توسط مجموعه افراد نیکوکار و دستگاه های اجرایی این استان در عراق خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام محمود فقیهی عصر دیروز در نشست ستاد اربعین در فرمانداری اردستان افزود: راه اندازی این شمار موکب در ستاد اربعین استان مصوب شده و پیش بینی می شود این رقم تا روز اربعین حسینی (ع) به 75 موکب افزایش یابد.

وی اظهار کرد: تاکنون در 20 فرمانداری استان اصفهان نشست های ستاد اربعین برگزار شد و برای برطرف کردن نقص ها برنامه ریزی شده است.

فقیهی تاکید کرد: با هدف ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی 12 کمیته اعم از اطلاع رسانی، حمل ونقل، بهداشت ودرمان، انتظامی و هلال احمر تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه اعزام زائران امسال قانونمند و برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: برای کاهش مشکلات از روحانیان مسلط به زبان های خارجی بهره گیری می شود.

وی همچنین با توجه به تهدیدهای موجود در کشور عراق رعایت اصول ایمنی توسط زائران را بسیار ضروری دانست و گفت: زائران ضمن پرهیز از رفتن به مکان های دور از موکب های استان و شهرستان خود استفاده کنند.

 

انتهای پیام/م

 

برپایی موکب برای زائران اربعین در عراق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار