مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: مردم و خیرین آران و بیدگل در آخرین کمک خود به عتبات عالیات بیش از 260 میلیون ریال از کمک ها و نذورات خود را به این ستاد اهدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمد عدالت پور افزود: این کمک ها شامل فرش ماشینی،فرش دستبافت،تابلو فرش نفیس،گلاب و بیدمشک،دستگاه قالی بافی، وسایل برقی و مقداری از مواد غذایی بوده است.
وی اظهار کرد: این اقلام به ستاد بازسازی تحویل داده شده تا پس از قیمت گذاری و فروش،وجوه حاصله در حرم های مطهر ائمه اطهار در کشور عراق هزینه شود.
عدالت پور در ادامه با اشاره به اینکه امسال 17 موکب راه اندازی شده در مسیر نجف تا کربلا در اربعین حسینی از استان اصفهان بود گفت: از این تعداد هشت موکب مربوط به شهرستان ولایتمدار و مذهبی آران و بیدگل بوده است.
وی خاطر نشان کرد: در مدت حضور این موکب ها در مسیر نجف به کربلا حدود 12 میلیارد ریال توسط خیرین و مردم شهرستان کمک رسانی شد و کمک ها در قالب پذیرایی در خدمت مهمانان قرار گرفت.
عدالت پور همچنین تصریح کرد: امسال در ایام محرم و صفر 32 تریلر از انواع مواد غذایی و ساختمانی جهت بازسازی حرمین شریفین در کربلا، نجف ، سامرا و کاظمین از آران و بیدگل به کشور عراق ارسال شد.
وی همچنین از پایان ساخت فاز نخست موکب امام زاده محمد هلال بن علی (ع) در حد فاصل بین نجف و کربلا خبر داد و گفت: طبقه اول این موکب با زیربنای 450 متر امسال برای استراحت زائران مورد استفاده قرار گرفت.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.