دبیر ستاد اربعین حسینی استان مرکزی اقدامات ستاد اربعین استان متبوعش را در جهت خدمت رسانی به زائران حسینی تشریح کرد.

راه اندازی یک درمانگاه در مهران توسط دانشگاه علوم پزشکی اراک برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینیمجید عسگری دبیر ستاد اربعین حسینی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات ستاد اربعین استان متبوعش برای خدمت رسانی به زائران، اظهار کرد: در سال جاری تاکنون ۴۰ جلسه از سوی ستاد اربعین استان مرکزی برای اخذ تصمیم‌های لازم تشکیل شده است.

وی گفت:  امسال برنامه ریزی برای ارائه محتواهای فرهنگی مرتبط  در ایام اربعین حسینی برای زائران صورت گرفته و فقط به مباحث فنی کار بسنده نشده است.

دبیر ستاد اربعین حسینی استان مرکزی اضافه کرد: افزون بر آن امسال راه‌اندازی یک درمانگاه در مهران توسط دانشگاه علوم پزشکی اراک با امکانات و تجهیزات دارویی انجام شد.

وی با بیان اینکه تامین روشنایی صحن حضرت زهرا(س) توسط توزیع برق استان مرکزی، صورت گرفته است، افزود: ارسال دستگاه بسته بندی آب به مهران و ارائه خدماتی همچون شستشوی جوی‌های این شهر از دیگر خدماتی است که ستاد اربعین حسینی استان مرکزی آن را انجام داده و تا پایان ایام اربعین تداوم دارد.

دبیر ستاد اربعین حسینی استان مرکزی خاطر نشان کرد: روزانه ۱۰هزار وعده غذا در مهران، ۲۰ هزار وعده غذا در نجف اشرف و توزیع ۸۰ تن برنج، ۵۰ تن آرد و ۱۰۰ هزار بطری آب معدنی به ارزش مجموعا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بخشی از خدمات ستاد اربعین حسینی استان مرکزی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار