مرکز اجرائیات و مقابله با برق‌های غیرمجاز شرکت توزیع نیروی برق شیراز راه‌اندازی شد.

 

راه اندازی مرکز توزیع برق شیرازبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جلال زراعت پیشه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز در مراسم راه اندازی مرکز اجرائیات توزیع برق شیراز گفت: این اقدام در راستای متمرکزسازی برخورد قانونی با برق‌های غیرمجاز در گستره توزیع برق شیراز انجام شده است.

وی با بیان اینکه تعداد ۲۵ گروه بازرسی در قالب تیم‌های ۲ نفره، در این مرکز به شکل متمرکز برخورد با برق‌های غیرمجاز را عهده‌دار خواهند بود، گفت: با برگزاری دوره‌های آموزشی و با همکاری  نیروی انتظامی، مسائل انتظامی و حقوقی را آموزش داده‌ایم.

زراعت پیشه تصریح کرد: با راه‌اندازی مرکز اجرائیات توزیع برق شیراز موضوع برخورد با برق‌های غیرمجاز در نقاط مختلف در قالب برنامه و با حضور گروهی تیم‌های عملیاتی اجرایی می‌شود که این اقدام کاهش قابل توجهی را در میزان تلفات غیرفنی انرژی برق در محدوده جغرافیای مدیریت شرکت توزیع برق شیراز دارد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز یکی از معضلات این کلانشهر را استفاده غیرمجاز دست‌فروشان از برق دانست و اضافه کرد: برای مقابله تاثیرگذار با وانت‌های عرضه‌کننده میوه و تره‌بار که از برق‌غیرمجاز استفاده می‌کنند با ضمن هماهنگی با پلیس راهور، شماره این خودرو‌ها اعلام و زمینه توقیف خودرو فراهم می‌شود.

زراعت پیشه ادامه داد: هرگونه هزینه‌کرد در مقابله با برق‌های غیرمجاز و کاهش تلفات انرژی برق، سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود و منافع آن به جامعه باز می‌گردد.
انتهای پیام/ت

راه اندازی مرکز اجرائیات توزیع برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار