شرکت توئیتر که قبلا ایموجی‌های جدید ری اکت فیسبوک را به ios اضافه کرده بود، اکنون این قابلیت را در دسترس همگان قرار داده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در ماه مارس ، خبرها حاکی از این بود که توئیتر در نظر دارد واکنش های ایموجی سبک فیسبوک را برای توئیت ها اضافه کند. توسعه دهنده اندروید دیلن روسل یافته است که این ویژگی جدید ممکن است راهی برای توئیتر باشد که کاربران می‌توانند از آن استفاده کنند. در حال حاضر ، یک نماد قلب وجود دارد که می توان برای بیان احساسات مثبت شخص در مورد یک توئیت از آن بهره برد ، اما واکنش های جدید emoji طیف وسیعی از احساسات از جمله تفکر ، گریه ، اشک خنده ، دست زدن و قلب را نشان می دهد. "

روسل می گوید که ایموجی های واکنشی هنوز کار نمی‌کنند ، زیرا توئیتر تازه شروع به اجرای آن کرده است. هنگامی که ما برای اولین بار در مورد امکان پاسخ دادن به شکلک های فیسبوک به توئیتر بحث کردیم، سخنگوی دوم این شرکت گفت: "ما در حال بررسی روش های اضافی برای بیان افراد در مکالمات در توئیتر هستیم." علاوه بر فیسبوک، یکی دیگر از برنامه های رسانه های اجتماعی که شامل استفاده از شکلک واکنش می‌شود، شبکه اجتماعی  LinkedIn است.

شرکت توئیتر

اواخر ماه گذشته ، جین مانچون وونگ ، فاش کننده معتبر توئیتر، توئیتی را منتشر کرد در مورد آنچه "واکنش های توئیت" نامیده است. وونگ گفت که این شامل emoji مانند ، تشویق ، حالت غمگین و خنده است. توسط روسل یافته است: فکر کردن = همهمه ، گریه کردن = غمگین ، خنده تا اشک = هاها ، و دست زدن ها = تشویق. این واقعیت که واکنش ایموجی اندکی پس از خبر وونگ در توئیت روسل نشان داده شده است باید نشانه این باشد که توئیتر به زودی این موضوع را برای همه منتشر خواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار