شانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر سراسر کشور با قهرمانی دانشگاه تهران به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، کاروان پسران دانشگاه تهران در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور که با نام «پیشگامان پیشرفت» و با شعار «کوشش، ایثار، پیشرفت» در این دوره از مسابقات شرکت کرده بود، با ۱۶ مدال طلا، ۱۰ مدال نقره و ۱۲ مدال برنز و با ۳۳۳ امتیاز، قهرمان این دوره از مسابقات شد.

دانشگاه‌های اصفهان و فردوسی مشهد در جایگاه دوم و سوم این دوره از رقابت‌ها ایستادند.

مراسم توزیع مدال‌ها و جام قهرمانی در اختتامیه شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه‌های سراسر کشور با حضور دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران، دکتر مهدی شهبازی معاون فرهنگی و اجتماعی و دکتر نوری مدیرکل ورزش و تندرستی دانشگاه تهران برگزار شد و پاداش ویژه دانشگاه تهران به قهرمانان ورزشی اهدا شد.

شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی کشور از ۱۷ مرداد ماه به میزبانی دانشگاه اصفهان آغاز شد و حدود ۲ هزار و ۵۰۰ ورزشکار از دانشگاه‌های سراسر کشور در ۱۶ رشته تیمی و انفرادی با هم به رقابت پرداختند که در نهایت کاروان دانشگاه تهران کاپ قهرمانی را بالای سر بردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تهران، شانزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه‌های کشور نیز با حضور ۲ هزار و ۲۲۵ دانشجوی دختر از ۱۲۸ دانشگاه در دانشگاه صنعتی اصفهان در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز و مراسم اختتامیه آن با قهرمانی دانشگاه تهران برگزار شد. دانشگاه تهران در این دوره از رقابت‌ها با کسب ۱۰ مقام برتر و ۲۸۹ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و عنوان قهرمانی شانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان دختر کشور را از آنِ خود کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار