پلیس بغداد آمار تلفات حمله مسلحانه روز جمعه در شمال پایتخت عراق را یک کشته و هفت زخمی اعلام کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، «حاتم الجابری» از افسران پلیس بغداد گفت: در حمله مسلحانه روز جمعه در منطقه الطارمیه، شمال بغداد، یک غیر نظامی کشته شد و هفت نفر دیگر از جمله سه نیروی امنیتی زخمی شدند.

حاتم الجابری افزود: زخمی‌های این حمله با هم فامیل هستند و یک غیر نظامی نیز بر حسب اتفاق هنگامی که در حال عبور از محل حادثه بود، هدف اصابت گلوله قرار گرفت و کشته شد.

الجابری تصریح کرد، در پی وقوع این حمله مسلحانه، نیرو‌های امنیتی محل حادثه را محاصره و عملیات بازرسی را برای شناسایی و بازداشت مهاجمان آغاز کردند.

به گفته این افسر عراقی، هیچ گروهی تاکنون مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است با این حال وی، عناصر مسلح وابسته به گروه تروریستی داعش را به دست داشتن در این حمله متهم کرد.

در ماه‌های اخیر روند حملات عناصر مسلح مظنون به عضویت در گروه تروریستی داعش به ویژه در منطقه‌ای بین استان‌های کرکوک، صلاح الدین و دیاله موسوم به منطقه مثلث مرگ، شدت یافته است.

خبر دیگر اینکه، نیرو‌های پیشمرگه با کمین نیرو‌های حزب کارگران کردستان مواجه و با آن‌ها درگیر شدند که در این درگیری‌ها پنج نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار