تعداد زیادی از نمایندگان پارلمان عراق از بازگشت خانواده‌های داعشی به خاک این کشور ابراز نگرانی کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المعلومه، جنبش فتح عراق در خصوص بازگشت خانواده‌های داعشیان اردوگاه «الهول» به این کشور اعلام کرد بازگشت خانواده‌های تروریست‌های داعش مانند این است که مردم عراق را مقابل یک بمب ساعتی قرار دهیم.

«محمد کریم»، نماینده جنبش فتح در این خصوص گفت: اردوگاه «الهول» محل زندگی سرکده‌های تروریست و خانواده‌هایشان بود و بازگشت آنان به عراق، خطر بزرگی را برای امنیت مردم ایجاد می‌کند.

او افزود: آمریکا از تروریست‌ها در اردوگاه الهول به عنوان سلاحی علیه امنیت عراق، کشور‌های منطقه و کسانی که در برابر سیاست آن می‌ایستند، استفاده می‌کند.

به تازگی نیز مصاحبه‌ی یکی از زنان داعشی که در اردوگاه آوارگان «الهول» سوریه زندگی می‌کرد و اکنون در حال انتقال به برخی از استان‌های شمالی عراق است، پخش شد، او در این مصاحبه اعلام کرد همچنان به داعش افتخار می‌کند و بر فرزندان این افراد واجب است کسانی را که از نظر آنان مرتد و کافر هستند را سر ببرند.

این مصاحبه نگرانی مردم استان‌های موصل ونینوا را افزایش داده است چرا که آنان طعم تلخ زندگی زیر سایه داعش را چشیده‌اند و با ترس ناشی از اقدامات وحشتناک این گروه تروریستی به خوبی آشنا هستند.

دولت عراق به دلیل قراردادی که با ائتلاف بین‌المللی به سرکردگی آمریکا به امضا رسانده است مجبور شده این خانواده‌ها را به استان‌های شمالی عراق منتقل کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۰
عجب وحوشی اند. ایشالا مردم عراق پیروزند
آخرین اخبار