سخنگوی جنبش حماس اعلام کرد که در مقابل اقدامات رژیم اشغالگر به تمامی اشکال مقاومت برای دفاع از قدس و مسجدالاقصی ادامه می‌دهیم.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازالمیادین، «فوزی برهم»، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز (شنبه) در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینیان در مسجد الاقصی و مواضع مقاومت در نوار غزه، بر تداوم مقاومت برای دفاع از قدس تاکید کرد.

او گفت: در مقابل اقدامات رژیم اشغالگر به تمامی اشکال مقاومت برای دفاع از قدس، مسجدالاقصی و حقوق و آزادی آن ادامه می‌دهیم و بهای آن را می‌پردازیم.

فوزی برهم افزود: پاسخ مقاومت در چارچوب برهم زدن معادلات رژیم اشغالگر است و نتایج تداوم این تنش‌آفرینی و تمامی پیامد‌های آن بر عهده آنان است.

او تاکید کرد: تمام جنایات و نقض حقوق‌هایی که از سوی اشغالگران علیه ما اعمال می‌شود، مردم ما را از ادامه مبارزه و مقاومت باز نخواهد داشت.

سخنگوی حماس گفت: ما به اشغالگر درخصوص ادامه تشدید و هرگونه حماقتی که می‌تواند به مردم ما در قدس و الاقصی آسیب برساند، هشدار می‌دهیم.

فوزی برهم مجددا تاکید کرد که اشغالگران مسئول عواقب ناشی از اقدامات تحریک آمیز نژادپرستانه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان ساکن اراضی اشغالی می‌دانیم.

نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی شب گذشته با شلیک بمب صوتی و گاز اشک آور معترضین فلسطینی حامی قدس را سرکوب کردند که دست کم ۸ فلسطینی زخمی شدند.

منطقه باب العامود در قدس اشغالی دیشب شاهد درگیری‌های شدید بین نمازگزاران فلسطینی با نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان صهیونیست بود که این درگیری‌ها به زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نمازگزار فلسطینی منجر شد.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) ضمن هشدار درباره اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به نمازگزاران در قدس اعلام کرده بودند که مقاومت فلسطین حرف پایانی را می‌زند و با قدرت در برابر دشمن خواهد ایستاد تا غرور دشمن را لگد مال کند. جرقه‌ای که امروز روشن کردید، کلید انفجاری در برابر دشمن جنایتکار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار