استاد دانشگاه تهران گفت: باید راهکار رهبر انقلاب در مذاکرات وین مو به مو انجام شود و از خطوط قرمز عبور نشود.


فواد ایزدی کارشناس مسائل آمریکا در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حادثه خرابکاری در سایت هسته ای نطنز، گفت: نشست برجامی وین، عقبه اطلاعاتی تروریستی دارد و به نظر می‌رسد که تقسیم کاری بین کشور‌های اروپایی و رژیم صهیونیستی انجام شده مبتنی بر این است که  امتیازهایی که نمی‌توانند پای میز مذاکره بگیرند با استفاده از اقدام‌های تروریستی به آن دست یابند.

وی افزود: اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در جریان مذاکرات هسته‌ای، خلاف قوانین بین الملل است اما آمریکا و اروپا در واکنش به این اقدام سکوت کرده‌اند، در حالیکه بار‌ها شاهد بوده ایم که وقتی اقدامی مخالف نظر آنها باشد، اعلامیه صادر و تحریمی را وضع می‌کنند، بنابراین این سکوت نشانه رضایت و هماهنگی آنها با رژیم صهیونیستی است.


بیشتر بخوانید


ایزدی با اشاره به اینکه باید راهکار رهبر انقلاب در مذاکرات وین مو به مو انجام شود و از خطوط قرمز عبور نشود، اظهار کرد: هزینه هم افزایی آمریکا و رژیم صهیونیستی را خود آنها باید پرداخت کنند.

کارشناس مسائل آمریکا افزود: ایران باید در کنار پاسخ‌های اطلاعاتی و نظامی به اقدام‌های تروریستی، سرعت گرفتن فعالیت‌های هسته‌ای را هم در دستور کار قرار دهد، البته هم‌اکنون همچین اتفاقی افتاده و غنی سازی ۶۰ درصدی انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
رهبر درباره بورس نظری ندارن یا درباره معیشت کارگران
آخرین اخبار