فعال سیاسی اصولگرا گفت: سرویس‌های امنیتی غربی می‌خواستند فضایی درست کنند که در صورت پیروزی یکی از نامزد‌ها، فتنه جدیدی مانند ۸۸ را پدید آوردند.

کاظم انبارلویی فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مهمترین مشکل ما مسائل اقتصادی است. سیاست خارجه و فشار روز افزون آمریکا مشکل دیگری است و باید به رئیس جمهور منتخب کمک کنیم که تا به این مشکلات فائق بیاییم.

او افزود: ظرفیت های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در کشور به اندازه است که به او کمک می‌کنند تا از امتحانات سربلند بیرون بیاید. همین که نتایج انتخابات از سوی رقبا پذیرفته شد و رقبا به او تبریک گفتند، موجی از آرامش و امنیت در کشور را پدید آورد.

انبارلویی بیان کرد: سرویس‌های امنیتی غربی می‌خواستند فضایی درست کنند که در صورت پیروزی یکی از نامزد‌ها حوادث و فتنه جدیدی مانند ۸۸ را پدید آوردند، اما دیدند به محض آن که مسئولین برگزار کننده انتخابات، منتخب ملت را اعلام کردند رقبا به او تبریک گفتند و همه جریان‌های سیاسی کشور نتایج را پذیرفتند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی درباره مهمترین اولویتهای دولت چهاردهم گفت: اولویت حفظ وحدت ملی و انسجام اسلامی است. وحدت اقوام و مذاهب که خدا را شکر اکنون محقق است و حل مشکلات اقتصادی که راه حل آن در اعلام سیاست‌های کلی رهبری و برنامه هفتم نهفته است و خوشبختانه منتخب مردم بار‌ها در مناظرات به این راه حل تاکید کرده است.

وی ادامه داد: مردم باید صبوری کنند و اجازه دهند رئیس جمهور منتخب بتواند با فراغ بال به مشکلات اقتصادی و معیشتنی مردم فائق بیاید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سرویس‌های امنیتی غربی از سال 1357 تاکنون به دنبال فتنه در فضای انتخاباتی هستند
۰۹:۵۵ ۲۲ تير ۱۴۰۳
سرویس‌های امنیتی غربی از سال 1357 تاکنون به دنبال فتنه در فضای انتخاباتی هستند
آخرین اخبار