رئیس‌جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تماس تلفنی رئیس‌جمهور صربستان، گفت: ایران محدودیتی برای تعمیق و تقویت روابط با صربستان ندارد.

الکساندر وچیچ عصر امروز پنجشنبه (۲۱ تیرماه) در تماس تلفنی با رئیس جمهور منتخب ایران اسلامی، ضمن تبریک انتخاب دکتر پزشکیان از سوی مردم ایران به ریاست جمهوری و آرزوی موفقیت و سربلندی برای وی گفت: روابط ایران و صربستان در دوران ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی به خوبی گسترش یافت و امیدوارم در دوره ریاست جنابعالی نیز روند ارتقای روابط و گسترش همکاری‌ها در زمینه‌های مختلف تداوم یابد.

رئیس‌جمهور صربستان با تسلیت دوباره شهادت دکتر رئیسی اظهار امیدواری کرد که دکتر پزشکیان در تحقق اهداف و برنامه‌های خود برای ارتقا و بهبود وضعیت اقتصادی و زندگی ملت ایران موفق باشد.

مسعود پزشکیان در این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به عهده‌دار بودن ریاست گروه دوستی پارلمانی ایران و صربستان در دوره نمایندگی مجلس اظهار داشت: بنده شناخت خوبی نسبت به صربستان دارم و امیدوارم با همکاری متقابل بتوانیم زمینه‌ها و ظرفیت‌های گسترش همکاری‌های فیمابین را به فعلیت برسانیم.

رئیسجمهور منتخب ایران اسلامی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران احترام به تمامیت ارضی همه کشور‌ها تاکید دارد، تصریح کرد: ایران محدودیتی برای تعمیق و تقویت روابط با صربستان ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار