با صدور پیامی همسر شهید رئیسی از ابراز همدردی برخی از همسران روسای کشورها مختلف تشکر کرد.

جمیله علم‌الهدی همسر شهید رئیسی در پاسخ به ابراز همدردی برخی از همسران روسای کشورها گفت: حدود دو ماه از شهادت مظلومانه رئیس‌جمهور دوست داشتنی ایران می‌گذرد و رنج فراقش همچنان برجاست و به طور شگفت‌انگیزی مردم را به تکاپوی بیشتر درجهت پیگیری اهداف بلند پایه‌اش همراه کرده است. بدون شک همدردی گرم شما در این حادثه تلخ، اشتیاق به همکاری را بین ما و شما تقویت کرده است.

علم‌الهدی در ابتدای این پیام با ذکر نام خداوند مجاهدان و شهیدان، آرزوی بهروزی و موفقیت برای رئیس، همسر و دولت و ملت آن کشور گفت: از محبت و دلسوزی صمیمانه در روزهای سخت هجران سرور محبوبم، تشکر می‌کنم و گرچه حدود دو ماه از شهادت مظلومانه رئیس جمهور مهربان و دوست داشتنی ایران می‌گذرد، ولی رنج فراقش همچنان بر جاست و به طور شگفت انگیزی مردم را به تکاپوی بیشتر در جهت پیگیری اهداف بلند پایه‌اش همراه کرده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی افزود: بدون شک همدردی صمیمانه و گرم شما در این حادثه تلخ، اشتیاق به همکاری را بین ما و شما تقویت نموده است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در ایران تصریح کرد: با شهادت مجاهد خستگی ناپذیر رئیسی قهرمان، گروه‌های مختلف مردم نیز برای گسترش ارتباطات و فعالیت‌های منطقه‌ای و جهانی، آماده شده‌اند و لازم می دانم اعلام کنم انگیزه‌ها و ظرفیت‌های عمومی فعال شده در جریان این حادثه دردناک چه بسا بیشتر از گذشته می‌تواند به پیشرفت و تقویت مصالح مردم و منافع ملی دو کشور کمک کند و می‌دانید که تقویت دیپلماسی عمومی و گشودن راه جوانان پرشور و مردم فرهیخته، متخصصین، مبتکرین و اقشار مردم تا چه حد در تضمین منافع ملی و امنیت پایدار و پیشرفت همگانی می‌تواند موثر باشد و از این رو امیدوارم زمینه‌های همکاری‌های فرهنگی به خصوص برای بانوان فعال دو کشور نیز افزایش یابد.

علم‌الهدی در بخش دیگری از این پیام نوشت: از سرکار عالی که در این روزهای سخت با ما همدردی نمودید می‌خواهم ضمن ابلاغ تشکر ما به همسر محترم و مردم خوب کشورتان و با توجه به اهتمام شهید رئیسی به موضوع ارتقاء جایگاه خانواده همکاری‌های فی‌مابین را تقویت نمایید.

همسر شهید رئیسی، رئیس جمهور شهید جمهوری اسلامی ایران در پایان ابراز امیدواری کرد خداوند دانا و توانا همه کسانی که برای برپایی صلح و عدالت و ارتقای خانواده و ایجاد جهانی سرشار از محبت، تلاش می‌کنند غریق رحمت بی انتها و برکات ابدی نماید.‌

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار