فرماندار مسجدسلیمان گفت: مبادی ورودی به مسجدسلیمان به منظور کنترل کرونا ویروس مسدود شدند.

محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ضمن تبریک ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی و روز طبیعت گفت: ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تردد از ظهر امروز تشدید شده اند و تا روز شنبه ۱۴ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

او با اشاره به مسدود شدن مبادی ورودی به مسجدسلیمان افزود: همکاری مردم و دستگاه‌های متولی جهت اجرای محدودیت‌های ابلاغی در روز ۱۳ فروردین برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضروری است.

پاکدل اظهار داشت: با توجه به وضعیت مسجدسلیمان و تشدید شیوع کرونا در این شهرستان ستاد پیشگیری از کرونا برای روز‌های ۱۲ تا ۱۴ فروردین محدودیت‌ها و تردد خودرویی را تشدید کرده و با متخلفان برابر با قانون برخورد خواهد شد.

فرماندار مسجدسلیمان با اشاره به ضرورت رعایت توصیه‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی و پرهیز از تجمع‌های غیرضروری، تصریح کرد: با توجه به اینکه در روز‌های اخیر با تهدید جدی شیوع ویروس کرونا خصوصا ویروس جهش یافته انگلیسی در سطح کشور و شهرستان روبرو هستیم، از شهروندان تقاضا دارم در روز طبیعت از تجمع و حضور در پارک‌ها و بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها پرهیز کنند.

او خطاب به مسافرانی که قصد دارند طی روز‌های مذکور به مسجدسلیمان سفر کنند، بیان کرد: درخواست ما از مردم این است در خانه بمانند تا ضامن سلامت خود و خانواده هایشان باشند، چرا که به هیچ وجه اجازه ورود آنان به شهرستان داده نخواهد شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.