رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: امسال تا چهارم فروردین ماه ۲۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح کردستان کشف و ضبط شده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرامرز شاکری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: پلیس و ماموران نیروی انتظامی در راستای رسالت ذاتی خود همواره طرح مبارزه با مواد مخدر را سرلوحه کار خود قرار داده و در این راستا برای ایجاد آرامش و امنیت روانی جامعه در تلاش هستند.

او افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا روز گذشته ماموران مبارزه با مواد مخدر استان با اجرای طرح‌هایی که داشته‌اند، موفق به کشف و ضبط ۲۱ کیلوگرم انواع مخدر از نوع تریاک، هروئین، شیشه  شده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان ادامه داد: در همین راستا ۱۶۵ نفر از عوامل توزیع و خرده فروش دستگیر شدند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

شاکری به بحث جمع‌آوری معتادان متجاهر نیز اشاره کرد و یادآور شد: همه ساله در آستانه سال نو به منظور آرامش بیشتر در سطح شهر و پیشگیری از وقوع جرایم و سرقت‌های خُرد، طرح شناسایی، دستگیری و جمع‌آوری معتادان متجاهر از سطح معابر عمومی و تحویل آن‌ها به مراکز ترک اعتیاد به اجرا گذاشته می‌شود.

او بیان کرد: در همین رابطه امسال نیز این طرح توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و بهزیستی اجرا شد و در پایان تعداد ۸۱ نفر از معتادان متجاهر که در معابر و انظار عمومی تردد داشته و علاوه بر آلودگی بصری شهر در آستانه سال جدید مرتکب جرایم خرد نیز می‌شدند جمع‌آوری شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: این افراد پس از دستگیری و اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی به مراکز نگهداری درمان و کاهش آسیب سطح استان انتقال داده شدند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.