فرمانده انتظامی کردستان گفت: امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کشفیات موادمخدر ۱۷ درصد رشد داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان در دیدار فرماندهان و کارکنان انتظامی استان با نماینده، ولی فقیه در کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی؛ امنیت کنونی ایران اسلامی را مرهون خون شهداء و جانبازان عزیز دانست و گفت: راه شهیدان باید همواره تداوم داشته باشد.

او با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز در کنار و خدمتگزار مردم است، گفت: نیروی انتظامی برای تامین امنیت و آرامش مردم، جان خود را نثار می‌کند، کمااینکه تاکنون نیز شهدای زیادی در این راه تقدیم انقلاب کرده است.

سردار آزادی در ادامه به گزارشی از اقدامات انتظامی استان در استان اشاره کرد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از یک تن مواد مخدر کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد رشد داشته است.

فرمانده انتظامی استان کردستان برخورد با عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر و قاچاق کالا را از برنامه‌ها اولویت‌دار ناجار در سال‌جاری خواند و خاطرنشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون بیش از ۱۷۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد رشد داشته است.

سردار آزادی یادآور شد: مشارکت پلیس در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی، اقدامات فرهنگی و معنوی و صیانتی در راستای صیانت از کارکنان و تقویت تعاملات با مراکز علمی و دانشگاهی از دیگر برنامه‌های نیروی انتظامی در استان  بوده است.

گفتنی است در این جلسه از خانواده شهیدان "امجد محمدی" و" فردین احمدی‌فر" از شهدا انتظامی استان کردستان تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.