فرمانده انتظامی دهگلان گفت: در قالب طرح ارتقای امنیت اجتماعی تعطیلات نوروزی دهگلان ۲۵ فقره سرقت کشف و سه سارق دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ یوسف درویشی فرمانده انتظامی دهگلان اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون سه سارق سابقه دار توسط پلیس آگاهی دهگلان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند و با شواهد و ادله جرم به ۲۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی، مزارع و باغات اعتراف کردند.

او اضافه کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، همچنین ۲ خرده فروش موادمخدر در این شهرستان دستگیر، مقادیری مواد مخدر کشف و پنج معتاد متهاجر هم جمع آوری و تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی دهگلان با بیان اینکه پلیس به صورت شبانه روزی و با تمام توان و تجهیزات با مجرمان و متخلفان برخورد می‌کند، افزود: شهروندان هرگونه تخلف و جرم را از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش دهند.

سرهنگ درویشی بر مقابله جدی با مخلان امنیت و آسایش مردم تاکید کرد و گفت: مشارکت و تعامل مردم با پلیس می‌تواند در حفظ، برقراری و ارتقای سطح امنیت، آرامش و آسایش در جامعه بسیار تاثیرگذار باشد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.