سامع گفت: در ایام فرخنده نیمه شعبان کاروان‌های شادی در سطح شهر قم بدون اجتماع به حرکت در خواهند آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،سید امیر سامع معاون خدمات شهری شهرداری قم در جلسه ستاد مقابله با کرونا مرکز بهداشت قم که با موضوع نیمه شعبان برگزار شد برنامه‌های شهرداری قم در این ایام را با توجه شرایط شیوع ویروس کرونا و توجه به دستورالعلمل های بهداشتی تشریح کرد و گفت: ایجاد شور و نشاط مهدوی و فضاسازی شهر با هدف ایجاد و تداعی انتظار یکی از برنامه‌های شهرداری در این ایام می‌باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزود: راه‌اندازی کاروان شادی بدون اجتماع و همچنین تغییر برنامه‌های روز درختکاری و نوع توزیع درخت در بین شهروندان با تماس شهروندان برای کاشت درخت در مجتمع‌های مسکونی از جمله برنامه‌هایی بوده که اجرایی شده است.

 سامع در ادامه از حرکت کاروان‌های شادی در سطح شهر در ایام نیمه شعبان خبر داد و تصریح کرد: ایستگاه‌های صلواتی نیز به‌گونه‌ای طراحی شده که مانع اجتماع شهروندان شده و توزیع هرگونه مواد خوراکی هم ممنوع است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم بیان کرد: ایستگاه‌ها به صورتی طراحی شده که عمق نداشته و تنها با چرخش صوت‌های مناسبتی فضای شهر را معنوی کرده تا مانع اجتماع مردم و انتقال ویروس کرونا در بین شهروندان شود.

نهم فروردین ماه جاری مصادف با پانزدهم شعبان و میلاد حضرت قائم (عج) است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار