دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم گفت: ۷ بانک و ۵۸ شعبه در سطح استان قم انتخاب و درحال حاضر آماده پرداخت ارز ویژه اربعین هستند.

سید رسول میرخلفی دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم عصر امروز در حاشیه جلسه ستاد اربعین استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار داشت: ارز ویژه اربعین بدون هیچ مشکلی و از طریق مسیری آسان در استان درحال پرداخت به متقاضیان است.

وی افزود: براساس آخرین آماری که داریم تا پایان روز گذشته ۶ هزار و ۵۰ نفر در قم موفق به دریافت ارز مذکور شده‌اند. بانک‌های ملی، ملت، سپه، پارسیان، پست بانک، تجارت و صادرات ۷ بانکی هستند که برای پرداخت ارز اربعین در قم انتخاب شده‌اند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان قم در ادامه تصریح کرد: براساس آمار سال گذشته در مجموع ۲۲ هزار و ۶۲۲ نفر در قم موفق به اخذ ارز اربعین شدند.

وی ادامه داد: محدودیت خاصی در موضوع ارز اربعین نداریم و همه افراد بالای ۵ سال می‌توانند با ثبت نام در سامانه سماح ارز مذکور را دریافت کنند.

میرخلفی در پایان عنوان کرد: یکی از مشکلاتی که امروز در بحث پرداخت ارز اربعین داریم بحث پرداخت به موکب داران است که از مدیریت محترم استان تقاضا داریم این موضوع را با مکاتبه با بانک مرکزی حل کنند تا بتوانیم نیاز آنان را هم تامین کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار