رئیس اورژانس استان کرمان آخرین وضعیت مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در کرمان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، صابری رئیس اورژانس کرمان در تشریح حوادث چهارشنبه سوری گفت:در سطح استان کرمان تا نیمه شب  ۵ نفر دچار مصدومیت ناشی از حوادث چهارشنبه پایان سال شده اند که البته این آمار تا صبح امروز به شش نفر رسیده است.

او افزود: یک مصدوم دچار سوختگی سطحی در انگشتان دست شده که پس از اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان شفا کرمان ترخیص شده است ،یک مصدوم دچار سوختگی درجه ۳ (۸ درصد) در ناحیه دست و پا شده که پس از اقدامات اولیه در مرکز درمانی ریگان، برای تکمیل اقدامات درمانی به بیمارستان پاستور بم منتقل گردیده است.

صابری ادامه داد:یک مصدوم دچار سوختگی درجه ۳ (۱۷ درصد) در ناحیه هر ۲ دست، پا و صورت شده که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان ولیعصر (عج) شهربابک برای تکمیل مراقبت‌های درمانی به بیمارستان شفا کرمان منتقل گردیده است.

او گفت: یک مصدوم با سوختگی جزئی درجه ۲ که دچار آسیب از ناحیه سر و گردن شده که پس از اقدامات درمانی از بیمارستان شفا کرمان ترخیص شده است و یک مصدوم که دچارسوختگی سطحی درجه ۳ از ناحیه پاشنه پا شده که پس از اقدامات درمانی از بیمارستان شفا کرمان ترخیص شده است.

رئیس اورژانس افزود: یک مصدوم با سوختگی درجه ۳ (به میزان ۲۰ درصد ) که دچار آسیب از ناحیه دست، سر و گردن شده که پس از اقدامات اولیه درمانی در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان جهت تکمیل مراقبت های درمانی به بیمارستان شفا کرمان منتقل گردیده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار