فرمانده انتظامی بم گفت: بیش از ۵ هزار قلم انواع مواد محترقه در بازرسی ماموران پلیس امنیت عمومی بم از چند واحد صنفی متخلف کشف شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ اکبر نجفی، فرمانده انتظامی شهرستان بم گفت: برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال به شکل نادرست موجب شده است تا روز‌های پایانی سال به روز‌های نگرانی و اضطراب خانواده‌ها تبدیل شود و گاهی هم شاهد حوادث غم بار باشیم.

اوافزود: در طرح جمع آوری مواد محترقه با هدف شناسایی و دستگیری فروشندگان مواد محترقه به همت پلیس در حال اجرا است که در همین رابطه، مأموران دایره نظارت بر اماکن عمومی در بازرسی از چند واحد صنفی ۵ هزار و ۲۸۰ قلم انواع مواد محترقه را کشف و صاحبان واحد‌های متخلف را پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: به استناد مواد ۲ و ۱۲ قانون مجازات اسلامی، ساخت و خرید و فروش مواد منفجره و محترقه به طور غیر مجاز، جرم محسوب می‌شود و مرتکبین برابر قانون مجازات خواهند شد و از مردم نیز انتظار داریم هرگونه خبر در این رابطه را به پلیس گزارش دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان بم در پایان از خانواده‌ها خواست: به فرزندان خود در چهارشنبه آخر سال توجه بیشتری داشته باشند تا در صورت انجام رفتار‌های پر خطر از سوی یک تعداد اندک، شادی ایام پایان سال و نوروز به کام هیچکس تلخ نشود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار