سرپرست فرمانداری شهربابک گفت: امسال سال خوبی از لحاظ ایجاد اشتغال بود، طوری که بیش از هزار شغل در زمینه صنعت و معدن در این شهرستان ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، قاسم شمسی سرپرست فرمانداری شهربابک در جلسه شورای اداری این شهرستان، ضمن تبریک حلول ماه شعبان و اعیاد این ماه فرخنده، گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا، شهربابک امسال میزبان مسافران نوروزی نیست، اما از شهرداران می‌خواهم، نسبت به فضا سازی شهر و ایجاد روحیه نشاط و شادابی اقدامات لازم را انجام دهند.

او افزود: سال ۹۹ سال خوبی از لحاظ ایجاد اشتغال در شهرستان بود، طوری که بیش از هزار شغل در زمینه صنعت و معدن و حدود ۴۰۰ شغل در سایر زمینه‌ها ایجاد شد.

شمسی درباره چهارشنبه آخر سال (چهارشنبه سوری) نیز تصریح کرد: عصر روز سه شنبه خیابان امام خمینی برای تردد خودرو و موتورسیکلت بسته خواهد بود.

او در این جلسه از همکاری خوب مردم در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین کادر بهداشت و درمان و تداوم رنگ آبی شهرستان از لحاظ همه گیری ویروس کرونا تشکر کرد و از مردم خواست همچنان این دستورالعمل‌ها را رعایت کنند.

رئیس شورای اداری شهربابک در ادامه به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و افزود: انتخابات سال آینده در شرایط حساس و خاصی برگزار خواهد شد و تمام تلاش ما به عنوان مسئولان و مدیران باید در زمینه افزایش مشارکت عمومی و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی باشد.

شمسی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌ها هیچ‌گونه جانب داری سیاسی و حزبی در انتخابات نداشته باشند و کاملاً بی‌طرفانه از سوی خود و دستگاه زیرمجموعه در انتخابات شرکت کنند و همچنین استفاده از امکانات دولتی در انتخابات ممنوع است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.