امام جمعه انار با اشاره به اینکه افراد زیادی باید از خدمات درمانی در شهرستان انار بهره مند شوند، گفت: این خدمات، منحصر به جمعیت شهر انار نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حسن منتظری، امام جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز انار گفت: امام موسی بن جعفر(ع) در مقابل افراد جسوری که می‌خواستند برای اربابان ستمگر خود، خوش خدمتی  کرده و پا را از گلیم خود درازتر کنند  و به حریم مقدس امامت و ولایت تعرض کنند، به شدت برخورد می‌کرد.

حجت الاسلام منتظری در ادامه به عید مبعث اشاره کرد و افزود: مهم ترین هدف بعثت، تزکیه و تهذیب نفوس مردم بود که این تزکیه و تهذیب نیاز به تعلیم و آموزش دارد.

او با اشاره به سوره علق بیان کرد: آغاز وحی و بعثت، با نام خدا، خواندن، قلم، علم و آموزش شروع شده است.

امام جمعه انار در بخش دیگری از سخنان خود به حملات دد منشانه آمریکا به مناطقی از عراق و سوریه اشاره کرد و گفت: آمریکا می‌خواهد با این حملات، حضور محور مقاومت، یعنی ایران اسلامی را تضعیف کند.

او افزود: بعد از شهادت سردار سلیمانی، منطقه دستخوش تغییرات جدی شده که مهم ترین موضوع آن، اخراج آمریکایی‌ها از منطقه است.

حجت الاسلام منتظری بیان کرد: ایران در رابطه با پرونده هسته‌ای کوتاه نمی‌آید و براساس طرح راهبردی لغو تحریم‌ها به میدان آمده است.

 او تصریح کرد: حمله به حشدالشعبی که قدرتمندترین نیروی نظامی در عراق است، موجب شعله‌ور شدن خشم جوانان انقلابی عراق شده است و مقدمات اخراج آمریکایی‌ها زودتر از موعد فرا می‌رسد.

امام جمعه انار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته منابع طبیعی گفت: باید همه و همه دست به دست هم دهیم و بستر حیات، زندگی، نشاط و شادابی جامعه را که منابع طبیعی است، حفظ کنیم.

او بیان داشت: بار‌ها و بار‌ها به مسئولان محترم بهداشت و درمان اعلام شده است که خدمات دهی بهداشت و درمان شهرستان انار فقط منحصر به جمعیت شهر انار نیست؛ بلکه متعلق به بیش از ۴۰ هزار نفر جمعیت شهرستان و هزاران نفر مردم روستاهایی از نوق، کشکوئیه، جوزم، دهج و هزاران نفر از مسافران بین راهی است.

حجت الاسلام منتظری تصریح کرد: شهرستان انار با احتساب ۳۲ تخت بستری مصوب و ۱۰ تخت بستری جدید و بیش از ۲۰ تخت فعال غیربستری، مجموعا ۶۲ تخت داشته که نیاز به امکانات مختلف درمانی دارد.

او  افزود: با ارائه آمار دقیق به مسئولان وزارت بهداشت و درمان، شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهرستان انار را از امکانات مختلف درمانی بهره‌مند  کنید. 

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار