حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی گفت: نباید به مذاکره مجدد، چشم امید داشت و باید با پیروی از دستورات رهبری به رسالت انقلابی خود عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان که در مصلای امام علی (ع)  این شهر برگزار شد،  با توصیه به رعایت تقوای الهی، با اشاره به حدیثی از حضرت علی (ع) گفت: اطاعت از خداوند را پوشش روح و روان خود قرار دهید و عمیقا دل به خداوند بسپارید.

او افزود: اگر چه ظاهر هر آدمی مهم است؛ ولی ظاهری خوب است که از درون با تمام وجود به خداوند توجه داشته باشد و حلال و حرام‌ها را در زندگی طبق فرمایش خداوند، جاری و ساری کند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با بیان اینکه انسان موجودی ناشناخته و عجیب است، بیان کرد: در زندگی هر آدمی رمز و راز‌های زیادی وجود دارد.

او افزود: آدمی از خاک آفریده و به خاک برمی گردد و سرانجام از خاک هم، برانگیخته خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با اشاره به خلقت انسان عنوان کرد: انسان در آغاز تولد، کامل خلق شده و مراحل متعددی در خلقتش صورت گرفته است؛ چرا که با رهبری خداوند متعال بوده؛ ولی در آغاز تولد از لحاظ روحی تکامل نیافته است.

او با اشاره به اینکه در قرآن کریم آمده است که انسان خلقت‌های گوناگونی را طی کرده است، افزود: تنظیم قوای جسمانی و دمیده شدن روح در بدن از مراحل خلقت انسان است و  او بعد از آن وارد این جهان می‌شود و سرانجام تعلیم باید‌ها و نباید‌ها در دستور کارش است.

امام جمعه کرمان در خطبه‌ دوم با اشاره به اینکه روز درخت کاری بسیار مهم و حائز اهمیت است، افزود: به علت اهمیت این روز، باید مسئولان را در این امر کمک کنید.

او با تبریک عید بزرگ مبعث، افزود: بحث بعثت، بسیار مهم و تحول عظیمی است.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی بیان کرد: بزرگ ترین و مهم‌ترین ماموریت در این روز اتفاق افتاد و  این درحالی بود که قدرت‌ها و جاهلیت زیادی در آن جوامع، گسترش داشت.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: پیامبر بزرگ اسلام( ص) در روزی مبعوث شدند که چراغ هدایتی روشن نبود و این ماموریت برای امت اسلامی، همراه با کتاب بزرگی بود که جایگاه والا و افضلی دارد.

او  تصریح کرد: بعثت، مطلب بسیار مهم و سرنوشت سازی برای جامعه اسلامی است.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه باید توجه جدی به برخی از مسائلی که این روز‌ها اتفاق می‌افتد، داشت، گفت: همه کشور‌های اسلامی به خصوص جبهه مقاومت، باید با جدیت هر چه تمام تر تلاش کنند تا جنایت کار‌های آمریکایی را اخراج کنند.

او با بیان اینکه دولت جدید آمریکا با بیانه‌ای که صراحتا داده، چه فکر و اندیشه‌ای دارد؟ تصریح کرد: تنها راه این است که از دستورات رهبری پیروی و تابع دستورات ایشان باشیم و با استقامت و جدیت، بدون هیچ سستی، چشم امیدی به مذاکره مجدد نداشته باشیم.

او تصریح کرد: باید با قدرت بایستیم تا بتوانیم رسالت انقلابی خود را به انجام برسانیم.

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار