قیاسی گفت: با اورهال کردن هلی کوپترها ۱۵۰۰ ساعت به عمر آنها اضافه شده که ۸.۸ میلیارد دلار صرفه جویی اقتصادی برای ما داشته است‌.


به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  قیاسی مدیر عامل شرکت هلی‌کوپتر سازی در مراسم اورهال کردن ۶ فروند هلی کوپتر گفت: مدیران پیشین شرکت هلی‌کوپتر سازی به من اعلام کردند که این شرکت را به شما امانت سپرده ایم و انتظار داشتند که شاهد توسعه و پیشرفت این شرکت باشند.

او ادامه داد: در همان ابتدای ورود خود به این شرکت دو برنامه کوتاه مدت و برنامه بلندمدت طراحی کردم . پرنده و بالگرد های داشتیم که باید تعدادی از آنها از رده خارج می شد، ما با استفاده از توان داخلی خود سعی کردیم تعدادی از آنها را بازگردانیم.

قیاسی اظهار کرد: طبق جدول پیش بینی که در سال ۹۸ طراحی کرده بودیم باید بسیاری از این ناوگان از رده خارج می‌شدند اما با استفاده از توان مهندسان و متخصصان داخلی شاهد کاهش تعداد هلی کوپترهای خروج از رده بودیم و بسیاری از آنها را تعمیرات اساسی کردیم.

او توضیح داد: این اتفاقات در موتورهای بالگرد و اورهال کردن آن تنها یک گام بزرگ و اساسی در جهت پیشرفت کشور به شمار می رود .

مدیرعامل شرکت هلی کوپتر سازی اظهار کرد:دشمنان دروغ می‌گویند که تحریم‌های ما انسان‌دوستانه است بلکه باید بگوییم که تحریم هایی که در حوزه هوایی و هلیکوپتر سازی صورت گرفته مربوط به بالگرد و هلی کوپترهای اورژانس و ناوگان هوایی است که در مناطق صعب العبور از آنها استفاده می شود.

قیاسی اظهار کرد: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به ما تاکید کرد که خط قرمز ما ایمنی است و با بازرسان سازمان هواپیمایی آزمایش‌های مختلف در حوزه اورهال را شروع کردیم و نهایت در یک اقدام علمی مجوز تعمیرات موتور هواپیما را دریافت کردیم.

قیاسی بیان کرد: از ۲۶ فروند ناوگان هوایی ۶ فروند اورهال شده که به هر کدام از آنها ۱۵۰۰ ساعت به عمرشان اضافه شده است و حدود ۸ میلیارد و ۸۴۳ میلیارد تومان صرفه جویی اقتصادی برای ما داشته است.

مدیر عامل شرکت هلی کوپتری توضیح داد: موتور۲۰ فروند هلی کوپتر هم در دست تعمیر است که هر کدام از آنها ۱۵۰۰ ساعت به عمرشان اضافه می‌شود که برآورد اقتصادی آنها هم یک میلیون و ۳۲۵ هزار دلار خواهد بود .

قیاسی تاکید کرد: بزرگترین مرکز آموزشی را هم راه اندازی کرده ایم و تعداد پذیرش دانشجو از مراکز مختلف و کشور های مختلف به صورت غیر حضوری را هم در دستور کار خود قرار داده ایم.

انتهای پیام/

برچسب ها: حمل ونقل ، بخش هوایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار