رئیس فدراسیون تکواندو گفت : باوجود اینکه تکواندو ظرفیت‌های بسیار خوبی در کرمانشاه دارد، اما بواسطه حاشیه‌ها، مظلوم واقع شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به حواشی بوجودآمده در مجمع انتخاباتی،گفت : اعتراض برخی از کاندیدا‌ها نسبت به عملکرد هیات تکواندو استان بگونه‌ای بود که تصویری از یک هیات ویران و پر از ایراد داده می‌شد، درحالیکه عملکرد‌ها خلاف این را می‌گوید.

او گفت : طی چندسال گذشته هیات تکواندو استان کرمانشاه همواره جزو ۱۰ هیات برتر بوده و در سال ۱۳۹۸ هم در جایگاه هشتم کشور قرار گرفت.

رئیس فدراسیون تکواندو افزود: هیات تکواندو کرمانشاه از جمله هیات‌هایی است که آن را به واسطه شفافیت در عملکرد و سلامت اخلاقی افرادی که در آن مشغول به کار هستند، برای دیگر استان‌ها الگو می‌دانیم و مثال می‌زنیم.

او با بیان اینکه کرمانشاه همواره یکی از استان‌های شاخص در رشته تکواندو بوده، افزود: تکواندو رشته‌ای المپیکی و یکی از چهار رشته‌ای است که تاکنون موفق شده ایم در آن مدال المپیک بگیریم، بنابراین باید توجه بیشتری به این رشته در استان شود.

پولادگر ادامه داد: طی سال‌های گذشته حضور افرادی از جامعه تکواندو استان در بدنه دولتی ورزش کرمانشاه باعث شد تا امتیازات خوبی را برای این رشته بگیرند که از جمله آن‌ها احداث خانه تکواندو "حجی زواره" که یکی از بهترین خانه‌های تکواندو کشور است، بود.

او گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر علیرغم اینکه دوستانی را از جامعه تکواندو استان در این بدنه داریم که باید برای رشد و کمک به این رشته پای کار باشند، اما ضربه‌های زیادی را به این رشته زده‌اند.

رئیس فدراسیون تکواندو افزود: باوجود اینکه تکواندو ظرفیت بسیار خوبی در کرمانشاه دارد، اما بواسطه همین حاشیه‌ها مورد تخریب قرار گرفته و به رشته‌ای مظلوم تبدیل شده است.

او گفت: جامعه تکواندو کرمانشاه طی سال‌های گذشته فراز و نشیب‌ها و چندگانگی‌های بسیاری را پشت سرگذاشته و شاید آنطور که عده‌ای خواسته اند پیش نرفته است، اما نباید اجازه داد این رشته در استان دچار بحران شود.

پولادگر گفت: هرچند در حال حاضر برخی از استان‌های کشور همچون آذربایجان غربی، گلستان و کرمان از قطب‌های تکواندو ایران هستند و قهرمانان زیادی پرورش داده اند، اما در مجموع شاخص‌ها کرمانشاه جایگاهی بالاتر از آن‌ها دارد که این نشان می‌دهد مدیریت تکواندو این استان منظم و قابل دفاع است، بنابراین انتظار داریم همه جامعه تکواندو استان برای رشد و پیشرفت این رشته پای کار باشند و با هیات همکاری کنند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.