برخورد یک دستگاه خودروی سواری تیبا با عابران پیاده در مسیر فرعی روستای آینه از توابع بخش مرکزی شهرستان سرپل‌ذهاب منجر به فوت سه نفر و مصدوم شدن هشت نفر دیگر شد.

فرمانده پلیس راه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: حادثه رانندگی حدود ساعت ۲ بامداد امروز رخ داد که اعضای یک خانواده برای پیاده‌روی بر روی جاده روستا در حرکت بودند که یک دستگاه خودروی سواری تیبا با سرعت زیاد و به دلیل بی توجهی با آن‌ها برخورد می‌کند که در جریان این حادثه سه نفر شامل یک مرد جوان به همراه ۲ خواهر زاده وی (دختران نوجوان) در دم جان باخته و هشت نفر دیگر مصدوم شدند.

«برومند نظری» اظهار کرد: به محض وقوع این حادثه نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند و نسبت به بازگشایی مسیر و انتقال جسد افراد فوت شده به سردخانه و مصدومان این حادثه به مرکز درمانی اقدام کردند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه طبق گفته کارشناسان پلیس راه سرعت زیاد خودروی تیبا و بی توجهی اعلام شده است، ادامه داد: مصدومان این حادثه به بیمارستان شهدای سرپل ذهاب منتقل شدند که حال ۲ نفر دیگر وخیم گزارش شده و سطح هوشیاری یکی از آن‌ها به سه رسیده است.

وی از تمام رانندگان خواست تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد کنند که شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.