رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از افتتاح پارک بانوان کرمانشاه تا پایان سال خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی عبدالمالکی در جلسه امروز (۱۴ دی) کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی پارک بانوان کرمانشاه گفت: خوشبختانه این پروژه یکی از کاملترین پارک‌های بانوان کشور محسوب می‌شود.

او افزود: این پروژه هم اکنون در زمینی به مساحت ۷۳۰۰ متر مربع در نزدیکی بیمارستان حضرت معصومه (س) کرمانشاه در حال ساخت است.

عبدالمالکی  بیان کرد: با توجه به پیشرفت خوب پروژه تلاش داریم برای ۲۲ بهمن امسال این پروژه را به بهره برداری برسانیم، اما اگر میسر نشد نهایتا تا پایان سال پروژه را تحویل خواهیم داد.

این مسئول افزود: در این پروژه تمام سرگرمی‌های فرهنگی و ورزشی، متناسب با خواست و نیاز بانوان و حتی کودکان در نظر گرفته شده تا بانوان کرمانشاهی بتوانند با خیال راحت در این پارک به ورزش و تفریح بپردازند.

او یادآور شد: بیش از دو دهه بحث راه اندازی پارک بانوان در محل پارک شاهد کرمانشاه مطرح شد، اما هیچ اقدام جدی در این زمینه صورت نگرفت و امروز با همت شهردار شاهد پیشرفت خوب پروژه پارک بانوان هستیم و به زودی این پروژه افتتاح خواهد شد.

پیگیر راه اندازی پارک مشاهیر و هنرمندان هستیم

رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه در ادامه از پیگیری راه اندازی پارک مشاهیر و هنرمندان در کرمانشاه خبر داد وافزود: پیشنهاد‌های خود را در این زمینه آماده کرده و جانمایی لازم برای این پروژه صورت گرفته و همه اقدامات انجام شده و به شورای شهر فرستاده‌ایم.

او افزود: همچنین پیشنهاد نامگذاری برخی خیابان‌های شهر را به نام بزرگان و مشاهیر کرمانشاه مطرح کرده و به شورای شهر فرستاده ایم.

عبدالمالکی بیان کرد: برنامه داریم در فاز اول ۲۰ خیابان شهر را به نام مفاخر کرمانشاه نامگذاری کنیم که البته منتظر مصوبه شورای شهر هستیم.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.