مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به افزایش تردد از مرز رسمی خسروی در دهه اول محرم امسال گفت: در این مدت تردد ۱۰ هزار و ۵۰۲ زائر از این مرز رسمی به ثبت رسیده است.

سید شهرام کهریزی با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار نفر دهه اول محرم از مرز خسروی تردد کردند گفت: اکنون تعداد زائران به صورت روزانه از پایانه مرزی خسروی برای عزیمت به عراق متغیر است و خروج زائران از این گذرگاه بین المللی نیز هم انفرادی و هم به صورت کاروانی انجام می شود.

وی با اشاره به آماده سازی پایانه مرزی خسروی، عنوان کرد: تعمیرات مجموعه سرویس های بهداشتی، اجرای ۶ هزارمتر سایبان جدید برای آسایش تردد زوار اربعین، راه اندازی سیستم سرمایشی، نصب ۷۰ درصد از مه‌پاش ها و روشنایی مسیر انجام شده و آماده تردد زوار است. ️

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: عملیات خط کشی در محور بزرگراه کربلا و مسیر های اصلی تردد زوار اربعین حسینی (ع) در حال انجام است و از دیگر اقدام های در دست انجام بروزرسانی سیستم روشنایی، ایمن سازی نقاط پرحادثه، آماده‌سازی راهدارخانه‌ها است. ️

کهریزی درباره تردد زوار در اربعین از پایانه مرزی خسروی، گفت: با روحیه‌ای که در مسئولان برای آماده سازی شرایط و زیرساخت‌های لازم برای تردد زائران اربعین حسینی(ع) وجود دارد، تلاش می‌شود با هماهنگی‌های لازم امسال شاهد تردد بخش زیادی از زائران از پایانه مرزی خسروی باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.