معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان از برگزاری مسابقه کتابخوانی مجازی ویژه گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی دراین استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،حجت الله نریمانی با گرامیداست ۹ دی ماه روز بصیرت دینی و انقلابی مردم ایران اسلامی، در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همچنین فرارسیدن سالروز شهادت سرباز رشید اسلام سردار سپبهد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: مقرر است با همکاری سازمان بسیج فرهنگیان و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، مسابقه فرهنگی کتابخوانی با عنوان «مکتب سلیمانی» ویژه گرامیداشت این مناسبت در دو بخش فرهنیگان و دانش آموزان برگزار می‌شود.

او افزود: این مسابقه در بخش فرهنگیان با عنوان «نگاهی به مکتب حاج قاسم سلیمانی» و در بخش دانش آموزان از وصیت نامه سردار شهید برگزار خواهد شد.

نریمانی ادامه داد: فرهنگیان می‌توانند به نشانی https://digi-form.ir/w۸۶۱۷۰۸fc و دانش آموزان https://digi-form.ir/w۵c۸۰a۷۲۶ محتوای و سوالات مسابقات را دریافت نمایند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان بیان کرد:جهت مشاهده و دریافت منبع مسابقه گزینه‌های ویژه فرهنگیان و ویژه دانش آموزان  را کلیک کنید.

نریمانی در پایان با اشاره به اینکه آخرین مهلت برگزاری این مسابقه ۳۰ دی ماه است،گفت:به برگزیدگان این مسابقه هدایا و لوح تقدیر اهدا خواهدشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار