مراسم افتتاح رسمی دومین دوره مسابقات جام پرچم در رشته مینی‌فوتبال قهرمانی روستاییان کشور به میزبانی سنندج، با حضور مسئولان استان برگزار شد.

استاندار کردستان عصر امروز در مراسم افتتاح رسمی دومین دوره مسابقات جام پرچم در رشته مینی‌فوتبال قهرمانی روستاییان کشور به میزبانی سنندج، اظهار کرد: استان کردستان، استانی با ویژگی‌های بسیار متمایز و ویژه است که با میزبانی از برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در صدد معرفی بیشتر آنها هستیم.

اسماعیل زارعی کوشا با ابراز امیدواری نسبت به اینکه، رفاقت‌های ماندگاری از دل این رقابت ورزشی به یادگار بماند، افزود: امیدواریم با میزبانی شایسته کردستان، این مسابقات بتواند به هدف ماندگاری برسد.

وی با تاکید بر اینکه، برخی نماد‌ها مانند ناموس میهن مهم است، ادامه داد: پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از مهمترین نماد‌ها و نشانه انسجام ملی ماست.

زارعی‌کوشا یادآور شد: هرکسی در هر جایگاهی بخواهد کوچکترین تعرضی به پرچم کشورمان داشته باشد به تمامیت ارضی، آینده و گذشته همه ملت جسارت کرده است که نباید اجازه این کار را داد.

وی گفت: جام پرچم باعث می‌شود تا استعداد‌های نهفته در دل این مسابقات در میادین ورزشی ملی و بین‌المللی پرچم کشورمان را به اهتزاز درآورند.

کردستان و میزبانی از مسابقات و اردو‌های ملی

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم با اشاره به میزبانی از دومین دوره رقابت‌های ورزشی ویژه روستاییان سراسر کشور"جام پرچم" در رشته مینی فوتبال، اظهار کرد: این رقابت‌ها در بخش مردان از اول مرداد در زمین ورزشی دانشگاه کردستان آغاز به کار کرده است و تا یک هفته ادامه دارد.

آمنه غلام‌ویسی افزود:️ ۳۲ تیم مینی فوتبال به نمایندگی از ۳۱ استان سراسر کشور در بخش مردان در این مسابقات حضور دارند.

وی گفت:️ استان کردستان به عنوان میزبان این مسابقات علاوه بر تیم‌های راه یافته به مسابقات کشوری در هر دو بخش زنان و مرادن ۲ سهمیه جداگانه نیز خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان افزود: در کنار میزبانی از مسابقات ملی جام پرچم، میزبان اردوی پدل برد در دریاچه زریبار و مسابقات دو و میدانی جوانان کشور است و پیش از آن هم میزبان مجمع سالانه فدراسیون والیبال کشورمان بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.