فرانسه ورود کامیون‌ها از انگلیس را به شرط منفی بودن نتیجه آزمایش کرونای رانندگان آن مجاز دانست.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، فرانسه محدودیت‌های ترانزیتی خود با انگلیس را از روز چهارشنبه تقلیل می‌دهد.

پس از اعمال محدودیت ۴۸ ساعته مرزی میان فرانسه و انگلیس، پاریس تصمیم دارد ممنوعیت عبور و مرور را برای کامیون‌های انگلیسی که نتیجه آزمایش ابتلا به کرونای آن‌ها منفی باشد، لغو کند.

از سرگیری عبور و مرور مرزی میان لندن و پاریس پس از آن صورت می‌گیرد که گرانت شپس، وزیر حمل و نقل انگلیس روز سه شنبه اعلام کرد دو کشور در خصوص دستورالعملی به توافق رسیده اند که بر مبنای آن باز شدن مرز فرانسه برای افرادی که به دلایل ضروری سفر می‌کنند با داشتن نتیجه منفی آزمایش کرونا میسر می‌شود.

اتحادیه اروپا پیشتر ضمن لغو موقت محدودیت‌های مسافرتی به انگلیس، به شهروندان کشور‌های عضو هشدار داد تا از سفر‌های غیرضروری به این کشور خودداری کنند. کمیسیون اروپا نیز از کشور‌های عضو اتحادیه اروپا خواست برای فراهم شدن زمینه بازگشت مسافران و افراد مقیم انگلیس به کشور‌هایشان، ممنوعیت سفر از مبدأ و به مقصد این کشور را فعلا متوقف کنند.

در حالیکه دولت لندن درگیر کش و قوس‌های مربوط به خروج از اتحادیه اورپا بود، کشف گونه تازه‌ای از ویروس کرونا بحران ناشی از این همه گیری در انگلیس را تشدید کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار