نامزد دموکرات‌ انتخابات آمریکا در پیامی گفت که تا پایان شمارش آرا به نظارت خود بر روند شمارش ادامه خواهد داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات‌ آمریکا، در پیامی اعلام کرد تا آخرین لحظه بر شمارش آرا نظارت خواهد کرد.

او در پیامی که در حساب توییتری خود منتشر کرد نوشت: «تا آخرین لحظه شمارش آرا استراحت نخواهم کرد. رسانه‌ها را دنبال کنید. مدیر و مشاور کارزار انتخاباتی من لحظه به لحظه اخبار را به شما خواهند گفت.»

مدیر انتخاباتی بایدن در سخنانی گفت: بایدن در مسیر پیروزی قرار دارد و بیش از هر نامزد دیگری رای کسب کرده است. جمهوری خواهان با استفاده از سیستم قضایی سعی در تضعیف انتخابات دارند و بیانیه ترامپ بخشی از این تلاش هاست.

وی افزود: اگر ترامپ موضوع انتخابات را به دیوان عالی بکشاند با شکست خجالت‌آوری مواجه خواهد شد.

این پیام بایدن و مدیر انتخاباتی او در حالی منتشر می‌شود که پس از پایان روز سوم نوامبر و بسته شدن شعبه‌های اخذ رای روند شمارش آرا در بسیاری از ایالت‌ها آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

در این میان «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواهان آمریکا، با انتشار پیامی در صفحه توئیتر خود تلویحا دموکرات‌ها را متهم به دستکاری در نتیجه انتخابات کرده و نوشت: «دیشب در ایالت‌های تحت کنترل دموکرات‌ها پیش افتاده بودم و حالا به طرز عجیبی تک تک این نتایج در حال ناپدید شدن هستند. »

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار