فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت: از بسیجیان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا در شهرستان باشت تجلیل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ پاسدار سیدعلی رضازاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت: با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان از بسیجیان فعال در خط مقدم کرونا در محل فاطمیه باشت با اهداء لوح سپاس  تجلیل شد.
 
سرهنگ پاسدار سیدعلی رضازاده افزود: ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت تاکنون اقدامات خوبی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در شهرستان باشت انجام داده است که می توان به ضدعفونی معابر و مدارس سطح شهر و روستاها، حضور در ایستگاه غربالگری، توزیع بسته‌های کمک معیشتی، تجلیل از فعالان درمانی در مبارزه با بیماری کرونا، کنترل ورود وخروج مسافران و خودرو‌ها اشاره کرد.
 
مسئول حوزه نمایندگی، ولی فقیه سپاه فتح استان ضمن تشکر وقدردانی از زحمات و خدمات و تلاش‌های شبانه روزی همه بسیجیان وپاسداران شهرستان باشت گفت: مفهوم ارزشمند شهادت طلبی، ازخودگذشتگی، ایثار، فداکاری، صبر و استقامت و مقاومت، استکبارستیزی و کفرستیزی مفاهیمی هستند که در عاشورا تفسیر شده اند.
 
حجه الاسلام حکمتی نیک افزود: همه ما وظیفه داریم با وقایع روز آشنا و به صورت مستمر مطالعه داشته باشیم وبیانات رهبری را پیگیری کنیم و وظیفه بسیجیان و نیرو‌های ارزشی این است که تلاش برای تقویت گفتمان امامین انقلاب درجامعه داشته باشیم وبهترین نسخه هم بیانیه گام دوم انقلاب است.
 
انتهای پیام/ع
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.