با رعایت نکات بهداشتی به یاری مدافعان سلامت بشتابیم

امام جمعه موقت یاسوج گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به حرمت مدافعان سلامت و درمان امری ضروری است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام حکمتی نیک خطیب موقت نماز جمعه یاسوج در خطبه‌های این هفته با اشاره به هفتم ذی‌الحجه سالروز شهادت پنجمین اختر تابناک امامت و ولایت گفت: علوم دینی و حقایق اسلامی در دوران این امام همام گسترش یافت و امام باقر علیه السلام شکافنده علوم بود.
 
حجت الاسلام حکمتی نیک همچنین به ۵ مردادماه ۱۳۵۸ اولین نماز جمعه‌ای که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برپا شد اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اولین نماز جمعه به امامت آیت الله طالقانی در دانشگاه تهران برگزار شد که برپایی نماز جمعه برکات زیادی تا کنون در جامعه داشته است.

خطیب موقت نماز جمعه یاسوج همچنین به نهم ذی الحجه روز عرفه اشاره کرد و گفت: در این روز امام حسین علیه السلام بعد از خروج از مکه در سال ۶۰ هجری قمری دعای عرفه را در صحرای عرفات خواند و راهی سرزمین عراق شد و همچنین در این روز مسلم بن عقیل که پیک امام حسین (ع) در عراق بود به شهادت رسید.
 
حجت الاسلام حکمتی نیک به کشتار زائران بیت الله الحرام در نهم مرداد ماه سال ۱۳۶۶ اشاره کرد افزود: این روز یادآور جنایت آل سعود در کشتار زائران در عربستان است که این جنایت تعدادی از هموطنان مان کشته شدند که این جنایت ریشه خباثت و نیرنگ آل سعود را نشان می‌دهد.

حجت الاسلام حکمتی نیک همچنین در در پایان با اشاره به ویروس کرونا این مهمان ناخوانده که جهان را درگیر خودش کرده است گفت: این ویروس که تعدادی از مردم را به کام مرگ کشانده و همچنان می‌تازد در چنین شرایطی به اذعان همه متخصصان تا زمانی که واکسن آن ساخته نشود موظف هستیم که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.
 
او همچنین با قدردانی از جامعه پزشکی پرستاری و متصدیان امر سلامت گفت: بهترین قدردانی ما از کادر درمان عمل به دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و فاصله گذاری‌های اجتماعی است.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.