بیماری کرونا نمایانگر ضعف و فلاکت جهان غرب

بیماری کرونا آزمایشی بود که ضعف و فلاکت جهان غرب را نشان داد و جیره‌خواران داخلی باید از آن درس عبرت بگیرند.

حجت‌الاسلام سید علی‌صالح موسوی‌اعظم امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های نماز امروز این هفته با بیان اینکه بیماری کرونا امتحان و آزمایشی بود که ضعف و فلاکت جهان غرب را نشان داد و باید جیره‌خواران داخلی از آن درس عبرت بگیرند، گفت: در موضوع کرونا آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها مشکلات متعددی داشتند به گونه‌ای که بیش از ۱۰۰ هزار نفر در آمریکا جان خود را از دست دادند.

حجت‌الاسلام موسوی‌اعظم افزود: عده‌ای جیره‌خوار علیه نظام جمهوری اسلامی پیوسته کارشکنی می‌کردند و چشم امید آن‌ها به آمریکا و اروپایی‌ها بود، اما حالا با شیوع این ویروس منحوس ضعف وناتوانی غرب برای همه آن‌ها نیز آشکار شد.

او با اشاره به ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان اضافه کرد: یکی از نهاد‌های انقلابی، حاکمیتی، اساسی و اثرگذار در نظام جمهوری اسلامی همین نهاد شورای نگهبان است.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به نیازمندی و فقر انسان در برابر خداوند متعال گفت: انسان اگر متوجه ضعف و ناتوانی خود در برابر خداوند متعال شود، در برابر او می‌تواند مطیع باشد.

او گفت: در استان ما شاهد رشد بی تقوایی هستیم و اخلاق و مقوله‌های خلاف ارزش مانند پارتی بازی‌ها رشد داشته است و تا زمانیکه این موضوعات برطرف شوند نیاز به کار فرهنگی فراوانی است.
 
انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۳۰ تير ۱۳۹۹
باسلام در ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد نگفتی چه بلایی بسر مردم محروم استان کهگیلویه و بویراحمد وتوابع آن آورد از فقر بیکاری گرانی وتورم وحوادث ناگوار هر روز شاهد مشکلات ومعضلات کشور هستیم