گسترش ارتباطات سیار در خوزستان/ ۵ سایت پرسرعت جدید نصب و راه اندازی شد

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب و راه اندازی ۵ سایت پر سرعت جدید همراه اول در مناطق شهری، شبکه ارتباطات سیار در استان توسعه و گسترش یافت.

رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به منظور توسعه و پایداری شبکه ارتباطات سیار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان ۵ سایت پر سرعت جدید همراه اول در مناطق شهری پرترافیک شبکه استان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

او افزود: این اقدام در ادامه توسعه شبکه ارتباطات سیار به منظور بهبود و گسترش پوشش شبکه‌ای همراه اول، سایت‌های پرسرعت جدید بلوار فرودگاه در شهرستان امیدیه، پردیس هستی ۵ و کوچه گلدسته ۶ در کلانشهر اهواز انجام شد.

فلاح زاده با بیان اینکه همچنین سایت های جدید شهید دستغیب در شهرستان سربندر و نهر مسلم در شهرستان آبادان با تکنولوژی‌های ۲G/۳G/۴G جهت استفاده بهینه مشترکان در آن مناطق نصب و راه اندازی شده است، اظهار داشت: با نصب و راه اندازی این ۵ سایت پرسرعت جدید شهری ضمن تقویت پوشش آنتن دهی، کیفیت و سرعت اینترنت همراه اول در این مناطق افزایش یافت، ضمن اینکه طی روزهای گذشته نیز ارتقای ۱۴ سایت پر ترافیک شهری و جاده‌ای روستایی همراه اول به منظور ارائه خدمات با کیفیت و پوشش حداکثری به مشترکان انجام شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
چرا یه فکری برا شوشتر نمیشه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟