فلاح زاده گفت: شبکه دیتای adsl خانگی در مرکز تلفن ولیعصر (عج) شهرستان لالی با نصب تجهیزات و انجام عملیات فنی، توسعه یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با توجه به نیاز روز افزون مردم به شبکه دیتا جهت استفاده از برنامه‌های آموزشی و انجام کار‌ها بر بستر اینترنت، عملیات توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن ولیعصر (عج) شهرستان لالی در دستور کار کارشناسان فنی مخابرات منطقه قرار گرفت.

او افزود: بر اساس این گزارش عملیات توسعه شبکه دیتا در مرکز تلفن ولیعصر (عج) شهرستان لالی با کابل کشی و نصب ۲ عدد کارت ۶۴ پورت جهت افزایش ظرفیت در این مرکز انجام شد و مشترکان بیشتری می‌توانند از خدمات اینترنت خانگی استفاده کنند.

فلاح زاده اظهار داشت: مشترکان تلفن ثابت در مرکز ولیعصر (عج) شهرستان لالی می‌توانند با تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۲۰۲۰ نسبت به ثبت نام adsl خانگی با بسته‌های اینترنت متنوع و مقرون به صرفه اقدام نمایند.

با شیوع ویروس کرونا، تدریس حضوری در مدارس تعطیل شد و آموزش‌ها در فضای مجازی و شبکه آموزشی ادامه پیدا کرد، همچنین بسیاری از کسب و کار‌ها در این بستر رونق گرفت، به همین منظور افزایش پهنای باند و سرعت اینترنت برای پیشبرد کار‌ها امری ضروری است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.