مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در پیامی فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی و یاران با وفای ایشان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«اِنَّ الْحُسین مِصباحُ الْهُدی وَ سَفینَهُ الْنِّجاه»

محرم ماهی است که الفبای آن فداکاری، جانبازی، خلوص و خدامحوری است. محرم یادآور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشر است.ماه عزای حسینی، ماه فداکاری و گذشت، ماه انتشار امر به معروف و نهی از منکر و ماهی است که باید از آن درسهای زندگی را آموخت و واقعیت اسلام را دریافت و با عزاداری و تکریم آن تاریخ همیشه زنده عاشورا را یاد آور شد.

واقعه عاشورا کامل ترین نمونه تقابل کفر و ایمان و مبارزه حق علیه باطل است که آثار آن در تمام ابعاد تاریخ شیعه و زندگی آزادگان و آزاداندیشان جهان مشهود است.

و اینک با قلبی مالامال از غم و اندوه در سوگ سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام ) و یاران باوفایش، فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی را به همه دوستداران اهل بیت علیهم السلام تسلیت و تعزیت عرض نموده، امیدواریم عزاداری همه رهروان راستین آن حضرت به ویژه خانواده بزرگ فولاد اکسین خوزستان مورد قبول درگاه ایزد منّان واقع گردد.

شرکت فولاد اکسین خوزستان نیز به همین مناسبت در طول دهه ابتدایی ماه محرم،برنامه های مختلفی از جمله قرائت زیارت عاشورا، سخنرانی، مداحی و برپایی ایستگاه صلواتی را اجرا نموده که این برنامه ها در طول ماه محرم ادامه خواهند داشت.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.