سرپرست ریاست جمهوری گفت: خط قرمز دولت سیزدهم جلوگیری از قطع برق مناطق مسکونی بود که با اقدام‌های انجام شده به جز برخی مناطق به صورت جزیی، این مهم در کشور محقق شد.

 محمد مخبر روز سه شنبه در حاشیه تجلیل از مهندسان نیروگاه رامین اهواز که اقدام جهادی آنها طی روزهای اخیر مانع از قطع برق گسترده شبکه برق شده بود، گفت: بی توجهی به توسعه نیروگاه‌ها طی سال‌های گذشته موجب ناترازی در تولید برق در کشور شد که تلاش دولت سیزدهم جبران این ناترازی بود.

وی ادامه داد: کارهای بزرگی برای افزایش ظرفیت تولید برق توسط دولت سیزدهم آغاز شد که به ثمر رسیدن این طرح‌ها، بخش مهمی در ناترازی انرژی در کشور را جبران می‌کند.

صنعت برق پیشران توسعه کشور است

سرپرست ریاست جمهوری، صنعت برق را لوکوموتیو و پیشران پیشرفت کشور دانست و گفت: هر گونه اختلال در تولید برق، تمام بخش‌های صنعت و تولید را در کشور دچار چالش می‌کند که این اهمیت توسعه صنعت برق است.

وی با بیان اینکه روحیه جهادی و ایثار یکی از کلیدهای موفقیت و از دارایی‌های مهم کشور است، افزود: وجود روحیه جهادی میان مردم، صنعتگران، مهندسان و کارگران کشور موجب شده تا با وجود تحریم‌های گسترده، حرکت کشور در مسیر توسعه و پیشرفت مختل نشود.

روحیه جهادی گره گشای مسائل کشور است

مخبر روحیه جهادی را گره گشای مسائل کشور دانست و اظهارکرد: تجلیل از مهندسان نیروگاه رامین که با وجود گرمای شدید و بی سابقه هوا با ایثار و از خود گذشتگی و تلاش مثال زدنی، مانع از بروز خاموشی گسترده در شبکه برق کشور و خوزستان شدند، تجلیل از روحیه ایثار و کار جهادی است.

وی ادامه داد: مهندسان این نیروگاه و صنعت برق کشور در گرمای شدید در تلاش برای پایداری برق کشور هستند که در کنار تجلیل از این کار بزرگ، توجه به صرفه جویی در مصرف برق توسط شهروندان را ضروری کرده است.

برچسب ها: مصرف برق ، تولید برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۶ ۲۶ تير ۱۴۰۳
جناب مخبر عزیز ،
بورس هر کشوری آیینه ی تمام نمای اقتصاد اون کشور محسوب میشه. یک نیم نگاهی به بورس سقوط کرده بیندازید تا از وضعیت اسفبار اقتصاد کشور مطلع شوید. بورس که قول درست شدن یک هفته ای آن توسط مرحوم رئیسی در سال ۱۴۰۰ به مردم داده شد . حالا از قطع نشدن برق خانه های مسکونی حرف می زنید ؟!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۲۶ تير ۱۴۰۳
اصلا" قبل از دولت سیزدهم هیچ چیز وجود نداشت و تمام خلقت هم در دولت سیزدهم انجام شد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۶ تير ۱۴۰۳
حداقل ۳۰ بار برق منزل ما قطع شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۲۶ تير ۱۴۰۳
برق منازل قطع بشه بهتره تا صنایع رو بخوابونید.
یه خونه ۳ ساعت برقش قطع باشه هیچ اتفاقی نمی‌افته ولی یه شرکت صنعتی با یه قطع برق کلی ضرر می‌کنه.
Iran (Islamic Republic of)
تا
۱۰:۲۳ ۲۶ تير ۱۴۰۳
هم برق صنایع قطعی داشتیم هم مسکونی دروغ در زمانی که همه مردم قطعی های برق را به چشم دیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۲۶ تير ۱۴۰۳
مثلا هنر می‌کردید برق کارخونه ها رو قطع میکردید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۶ تير ۱۴۰۳
خط قرمز شما باید قطع برق صنایع بود نه منازل اینها حرف های کسی هست که فقط به فکر رای هست نه آینده کشور و تولید برای همین بورس را به این اوضاع درآورده اید