مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر گفت: یکی از مأموریت‌های مهم این سازمان، کارآمدسازی نظام اداری به منظور افزایش رضایت‌مندی مردم با استفاده از کارمندان بسیجی، مؤمن و انقلابی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دوره آموزش یک روزه توانمندسازی فرماندهان حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج ادارات کل استان بوشهر به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در تالار جلسات اداره کل حفاظت محیط زیست این استان برگزار شد.

شرکت کنندگان در این دوره آموزشی در کلاس‌های آشنایی با مسائل سیاسی روز، آشنایی با فضای مجازی و مبارزه با فساد اداری شرکت کردند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان بوشهر هدف از برگزاری این دوره را تقویت بنیه‌های اعتقادی، اخلاقی و بصیرتی فرماندهان، توجیه برنامه‌های سازمان و برطرف شدن ابهامات موجود در اجرای برنامه‌های امسال عنوان کرد و گفت: تلاش برای بهبود نظام اداری به منظور تحقق شعار سال یعنی جهش تولید از فعالیت‌های بسیج ادارات و کارمندان است که در همین زمینه یکی از مأموریت‌های مهم این سازمان، کارآمدسازی نظام اداری به منظور افزایش رضایت‌مندی مردم با استفاده از مجموعه کارمندان بسیجی، مؤمن و انقلابی است.

ضرغام جعفری، برپایی میز خدمت در هفته دولت، جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مؤمنان، برگزاری مراسم گرامیداشت سوم خرداد در ادارات و توزیع محلول ضدعفونی بین پایگاه‌های ادارات جهت مبارزه با ویروس کرونا را از جمله مهم‌ترین اقدامات این سازمان عنوان کرد.

 تعدادی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس نیز خاطراتی از آن دوران بیان کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.