فراخوانی و رزمایش آمادگی حضور دسته‌های گردان‌های بیت المقدس استان بوشهر در شب میلاد امام رضا(ع) برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فراخوانی و رزمایش آمادگی حضور دسته‌های گردان‌های بیت المقدس استان بوشهر امشب همزمان با شب میلاد امام رضا (ع) در پایگاه‌های مقاومت بسیج محلّ استقرار این دسته‌ها در استان برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: این فراخوانی و رزمایش از ساعت ۱۹ پنجشنبه ۱۲ تیر با رمز «یا علی بن موسی الرضا علیه السلام» آغاز و تا ساعت ۱ بامداد جمعه ۱۳ تیر با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا که در استان وجود دارد با رویکرد خدماتی و اجتماعی برگزار شد.

سرهنگ سهراب انبارکی افزود: هزاران نیروی بسیجی دسته­‌های گردان­‌های بیت المقدس استان در قالب این فراخوانی و رزمایش به گندزدایی،  ماسک و توزیع بسته­‌های معیشتی در نقاط تعیین شده پرداختند.

او  به پیام این رزمایش اشاره و بیان کرد: پیام این رزمایش برای دوستان ما این است که بسیج در هر شرایطی آماده دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌ها و آرمان‌های آن است و در مقابل پیامی هم برای دشمنان دارد که چنانچه به فکر انجام اشتباهی علیه نظام اسلامی بیفتند بسیج آمادگی کامل برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد.

گشت­‌های رضویون بسیج برنامه دیگری بود که با همت بسیجیان حاضر در این فراخوان و رزمایش با رعایت کامل دستورالعمل ­های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا و فاصله اجتماعی انجام شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.