مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر گفت: سپاه یکی از اصلی‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی است که اگر نبود اثری از تداوم جمهوری اسلامی ایران نبود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر در حاشیه مراسم تجلیل از برگزار کنندگان کنگره ملی سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر، بیان کرد: سپاه پاسداران یکی از اصلی‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی و از مهمترین یادگار‌های بزرگ پاسدار اسلام در قرن معاصر یعنی حضرت امام خمینی (ره) است که اگر نبود اثری هم از تداوم جمهوری اسلامی ایران نبود.

او، با اشاره به ۲ اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران و نقش مثبت و ارزنده سپاه در چهل سال انقلاب اسلامی افزود: پاسدار وظیفه اش پاسداری از همه ارکان و اجزاء نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به دلیل اینکه سپاه از «جنس مردم» است در قلوب مردم هم جا دارد و تشکیل سازمان بسیج مستضعفین در جای جای ایران اسلامی برای انجام امور محوله و ماموریت‌های سپاه در همین  زمینه است.

 عضو شورای تامین استان بوشهر با اشاره به جایگاه نیرو‌های چهارگانه زمینی، دریایی، هوافضا و قدس سپاه در همه بحران‌ها و به ویژه بحران‌های نظامی و امنیتی در داخل و در سطح بین الملل «نقش اول» و «نسخه شفابخش» حل بحران‌ها و تهدید‌ها بوده و خواهد بود.

ناظر به نقش تاثیر بخش نیروی قدس سپاه در حل بحران بین المللی و منطقه‌ای داعش اشاره کرد و گفت: سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه با ایجاد وحدت بین فرق و مذاهب مختلف منطقه در قالب جبهه مقاومت و مدافعان حرم توانست بحران منطقه‌ای داعش را برطرف و خداوند هم با تسخیر قلوب سپاهیان و مردم و پویش جهانی «من سلیمانی ام» بخشی از اجر و پاداش این سردار سرافراز اسلام را دارد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر جایگاه و اهمیت امور فرهنگی سپاه را بسیار شایسته و اثر گذار و در خور تحسین دانست و عنوان کرد: سپاه در قالب بسیج اقشار برای ترویج فرهنگ مولفه‌هایی نظیر: ولایت، دیانت، مودت، مروت، خدمت، سخاوت، عدالت، مقاومت و ... نقشی به سزا و ارزشمند داشته و بر آن مدیریت جهادی کرده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.